.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضیحات معاون استاندار و فرمانده انتظامی عباس آباد
ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال سلمانشهر با متولیان موقوفه ملکی چه بود؟ /۲ کشته و ۳ مجروح در نزاع دسته جمعی/ ردپای چند فرد نقابدار در درگیری / به خودروی نیروی انتظامی حمله کردند | کمیته ویژه حقیقت یاب تشکیل شد
شمال نیوز: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مأموران به محل درگیری رفتند که با حمله برخی از افراد مواجه شدند.
ماجرای درگیری اهالی روستای دانیال سلمانشهر با متولیان موقوفه ملکی چه بود؟ /۲ کشته و ۳ مجروح در نزاع دسته جمعی/ ردپای چند فرد نقابدار در درگیری / به خودروی نیروی انتظامی حمله کردند | کمیته ویژه حقیقت یاب تشکیل شد

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی عباس آباد سرهنگ "مصطفی بابایی" درباره درگیری تعدادی از اهالی روستای دانیال سلمانشهر با متولی موقوفه ملکی دانیال که به فوت دو نفر منجر شده است گفت: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: با عنایت به وجود اختلافات ملکی در این منطقه از سوی اهالی روستا بر سر موقوفه فوق، مأموران با هماهنگی و دستور قضائی سریعاً به منطقه موردنظر اعزام شدند. پس از حضور مأموران در منطقه تعدادی از افراد روستا که در یکی از املاک مورد اختلاف تجمع کرده بودند ضمن سنگ‌پراکنی و تیراندازی با سلاح غیرمجاز به سمت مأموران حمله‌ور شدند و اقدام به تخریب 4 دستگاه خودروی پلیس و خودروی نماینده اوقاف کردند.

 

بابایی افزود: مأموران برای کنترل اوضاع ضمن دعوت تجمع‌کنندگان به آرامش بدلیل عدم توجه برخی از متصرفان و اقدامات آنان به ناچار با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به مصدومیت 5 نفر از این افراد شد.

 

وی افزود: در پی بروز این حادثه با حضور عوامل اورژانس مصدومان سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند که متأسفانه دو نفر از افراد فوت کردند.

 

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران نیز گفت: برخی افراد نقابدار که از اهالی‌روستای دانیال نبودند با هدف ایجاد التهاب و اغتشاش بر آتش این درگیری ‌تاریخی دمیدند.

 

روح‌الله سلگی با بیان اینکه این درگیری یک ریشه قدیمی دارد، گفت: امروز در برخی خبرها گفته شد که طرف دعوا یک نهاد دولتی بود، اما اینگونه نبود بلکه طرف دعوا یک شخص بود که وقف خاص دارد.

 

وی با بیان اینکه کمیته ویژه حقیقت یاب با دستور استاندار تشکیل شده است، ادامه داد: بررسی موشکافانه این موضوع در دستور کار نهادهای امنیتی استان قرار گرفته است.

 

بر اسا ایران گزارش ،  پیگیری‌ها نشان می‌دهد متولی موقوفه دانیالی روز گذشته در ملک خود با اعضای شورای روستا درگیر می‌شود که منجر به آتش سوزی منزل برادر متولی شده و امروز نیز در دفتر متولی درگیری رخ می دهد که در نهایت این درگیری و حمله برخی افراد به مأموران پلیس منجر به بروز حادثه و کشته شدن دو نفر در جریان این زد و خورد شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.